Gadżety reklamowe – dlaczego warto w nie inwestować

Każda firma prowadzi jakieś działania marketingowe, a różnorodność najróżniejszych sposobów jest bardzo duża. Jednak z nich to wręczanie klientom różnych reklamowych gadżetów. Takie praktyki są coraz popularniejsze, ponieważ w rękach sprawnych marketingowców są zwyczajnie bardzo skuteczne. I nie będzie tu chodzić o bezpośrednie przełożenie na sprzedaż, ponieważ gadżety reklamowe najczęściej wprost nie dają tego. Dużo ważniejsze to budowa rozpoznawalności danej marki wśród konkurencji czy też większa lojalność odbiorców.

Wszyscy lubimy otrzymywać prezenty, i sporo osób czuje się z tego powodu chociaż trochę zobowiązanych, zjawisko to powszechnie jest znane w psychologii. W ten sposób za pomocą normalnego kubka czy pendriva, trafiającego w ręce odpowiedniej osoby, da się zdobyć lub utrzymać zamówienia o znacznie większej wartości. Takie gadżety reklamowe dla firm, jeśli nadrukowane mają firmowe logo, na trwałe się pojawiają u niejednej osoby. Szczególnie jeżeli są użyteczne i praktyczne, to zwyczajnie ludzie lubią z nich korzystać, a jednocześnie bez przerwy obcują z daną marką.

A to naprawdę bardzo mocno przekłada się na lojalność przy dokonywaniu decyzji zakupowych. Dużą rolę odgrywa również sama konkurencja. Jeśli firmy z danej branży przy każdej możliwej okazji rozdają dookoła gadżety reklamowe z logo, to nie chcąc pozostać w tyle należy to samo robić. Inaczej zapamiętanym się zostanie jak ktoś, kto nie dba o relacje z klientami i nie chce im nawet symbolicznego kubka sprezentować.

Lajki:
0 0
Wyświetleń:
18
Kategoria:
Inne

All Comments

Dodaj komentarz